Aktivnosti BIG-a nastavljene su u 7. r. kroz temu Dijeli pažljivo. Pod koordinacijom razrednice Nikoline Sukalić Rom, učenici su na zanimljiv način ponovili već naučena pravila poželjnog ponašanja u digitalnom svijetu, ali su naučili i nešto novo. Sve to kroz aktivnost Čuvanje privatnosti.
Razrednica je na samom početku upitala učenike što oni uopće podrazumijevaju pod pojmom privatnost te je li im ona ikada bila narušena. I da, naravno da je. I da, naravno da se nisu znali nositi s tom situacijom.
Ali ova aktivnos zasigurno je dovela do veće odvažnosti u riješavanju takvih problema.
Kako je aktivnost tekla: Podijeljeni u parove, svaki je par dobio svoj scenarij s nekom situacijom u kojoj je sasvim jasno da je narušena privatnost glavnih likova.
Razgovaralo se o tome kako zaštititi nečiju privatnost iz navedenih scenarija.
Već na samom početku sata učenici su uvidjeli kako uglavnom različito tumače pojam privatnost, a nakon pročitanih scenarija to se i potvrdilo. Također, došli su do zaključka da svaka situacija zahtijeva različite načine riješavanja problema, bilo da se radi o stvarnom ili virtualnom svijetu.
Sve ono što su do sada naučili, učenici su i pokazali u uspješno odigranoj digitalnoj igri Interland, čiji je cilj kod djece stvoriti dobre navike u digitalnom svijetu, potičući ih na pozitivnu digitalnu interakciju.