« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U sklopu projekta "Budi internet genijalac" razrednica Nikolina Sukalić Rom je s učenicima 6. razreda održala radionicu na temu Dijeli pažljivo, a naziv aktivnosti je bio "Nisam to mislio/mislila“. Radionicom se učenike željelo potaknuti na promišljanje kako drugi mogu protumačiti naše poruke, slike i druge sadržaje koje objavljujemo na internetu. Bitno je spoznati da svaki put kada šaljemo poruku, ostavljamo komentar ili dijelimo sliku u virtualnom svijetu, stvaramo medijski sadržaj kojim prezentiramo sebe. Razrednica je s učenicima razgovarala o razlikama u komunikaciji u fizičkom i u virtualnom okružju te o korištenju slika i simbola u komunikaciji. Učenici su iznosili vlastita iskustva o tome kako su ponekad i sami pogrešno protumačili napisanu poruku ili simbol. Svaki učenik je dobio listić na kojem je iscrtana bijela majica i listić s emotikonima. Zadatak je bio odabrati emotikone koji ih najbolje opisuju te ih nacrtati u majicu. Nakon toga, radom u paru, učenici su raspravili o mogućem značenju emotikona na majici učenika/učenice s kojim rade u paru. Zaključak ove aktivnosti: Kao stvaratelji medijskog sadržaja trebamo prije nego što objavimo poruke, slike i druge sadržaje na internetu stati i zapitati se: „Kako bi netko drugi mogao ovo protumačiti?”.