preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Goran Kovačić Gora

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama - iz internog protokola OŠ Ivan Goran Kovačić
Autor: Davorka Lovrić Vlašić, 6. 1. 2025.

Poštovani,
od 7. siječnja 2025. stupa na snagu Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.
Na poveznici se nalazi cjeloviti Protokol.
https://mzom.gov.hr/.../usvojen-protokol-o-kontroli.../6672
 
Iz internog protokola OŠ Ivan Goran Kovačić
1. Vanjski prostor i hodnici škole pokriveni su video nadzorom, a vrata sva tri ulaza ne mogu se otvoriti s vanjske strane.
2. Sva vrata za ulazak u školu su zaključana. Nakon početka nastave, koristi se samo glavni ulaz.
3. Učenike dočekuju dežurni učitelji te su pod njihovim nadzorom do početka nastave.
4. Škola se zaključava uoči početka nastave i nakon velikog odmora, kada je učenicima dozvoljen izlazak iz školske zgrade na školsko dvorište i školsko igralište, te petnaest minuta nakon završetka nastave.
5. Osobe koje nisu djelatnici škole mogu ući u školu samo uz prethodnu najavu i dogovor s djelatnikom škole. Djelatnik škole s kojim imaju sastanak će ih pustiti u školu te će ih, nakon završenog sastanka, ispratiti iz škole te osigurati da su vrata zatvorena.
6. Učenici, roditelji/skrbnici i ostali posjetitelji u školu ulaze isključivo na glavni ulaz na kojem se nalazi zvono, a svaki dolazak vanjskih posjetitelja će se evidentirati.
Roditelji/skrbnici svoj dolazak najavljuju razrednicima, a ostali posjetitelji putem službenih telefona ili e-maila.
7. U predvorju škole će u svakom trenutku biti netko od tehničkog osoblja. Na glavnom ulazu u školu postavljeno je zvono na koje mogu pozvoniti sve osobe koje nemaju najavljen ulazak u školu. Djelatnik tehničkog osoblja će provjeriti razlog ulaska u školu te o tome obavijestiti ravnateljicu, tajnicu škole ili stručnu suradnicu. Tek nakon potvrde, osoba može ući u školu.
 
Slijedi nam sastanak s Osnivačem, međuresorni sastanak u PP Petrinja, formiranje školskog sigurnosnog tima, roditeljski sastanci, sastanci Vijeća roditelja, nastavak provedbe preventivnih i edukativnih programa te izrada Postojećeg stanja i analize rizika temeljem koje će se izraditi Plan sigurnosti školske ustanove.
Pozivam vas na podršku i razumijevanje. Nadam se da ćemo, kao i do sada, uspješno surađivati.
 
Nastava u drugom polugodištu počinje 7. siječnja 2025. prema postojećem rasporedu.
 
S poštovanjem,
Klara Pereković, ravnateljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju