« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U školsku godinu 2012./2013. u škole se uvodi eksperimentalni program građanskog odgoja i obrazovanja. Provodit će se u dvanaest osnovnih i srednjih škola, i to u šest s područja od posebne državne skrbi odabranih u okviru IPA projekta ˝Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama˝ (koordinator IPA projekta je Mreža mladih Hrvatske). To su škole u Gori, Dugoj Resi, Vukovaru, Velikoj, Daruvaru i Obrovcu. Ostalih šest škola odabralo je Ministarstvo, a to su škole u Čakovcu, Zagrebu, Koprivnici i Dugom Selu. Rezultati i pokazatelji eksperimentalne provedbe i evaluacijskog istraživanja koristit će se u svrhu daljnjeg razvoja i prilagođavanja.
Sam program će trajati 35 školskih sati, tijekom čitave godine. U realizaciji projekta sudjelovat će učiteljice i stručna suradnica koje su prošle obuku za provedbu građanskog odgoja, učiteljica Kata Dvorneković, koja će predavanja održavati za učenike četvrtih razreda, stručna suradnica defektolog Anita Žugaj, koja će provoditi izvannastavnu aktivnost građanskog odgoja i obrazovanja u PŠ Nebojan. Zainteresirani učenici petog i šestog te sedmog i osmog razreda pohađat će građanski odgoj i obrazovanje kao izvannastavnu aktivnost. Petom i šestom razredu predavanja će držati učiteljica geografije Davorka Lovrić Vlašić, a učenicima sedmog i osmog učiteljica povijesti Nikolina Sukalić Rom.
Cilj građanskog odgoja i obrazovanja je kroz nastavu i radionice učenike poticati na prihvaćanje aktivnog i odgovornog građanstva (u raspravama će zastupati demokratske vrijednosti, u odnosima s drugim učenicima će ustrajati na ravnopravnosti, pravdi i nenasilju, svoje stavove će iznositi otvoreno i potkrepljivat će ih racionalnim i valjanim dokazima). U ovoj vrsti odgoja naglasak je na toleranciji i prihvaćanju različitosti, bilo da je riječ o etničkim i vjerskim različitostima, bilo o prihvaćanju hendikepiranih osoba.