« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.
Učenici kroz razne aktivnosti stječu kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijaju socijalna i građanska prava i dužnosti kao dio zajednice, razvijaju i osviještavaju vlastitu kulturološku dimenziju. Unutar predmetnih sadržaja svaki učitelj sudionik ovog projekta odabire sadržaje primjerene učenikovoj dobi. Potiče kod učenika jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta. Glavni način učenja učenika je primjerena i navođena igra, te poticaji koji ih potiču u osvještavanju osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja.
Učenici trećeg razreda s učiteljicama Katom Dvorneković i Valentinom Počepan uključili su se u ovaj projekt. Obilježili su stoti dan škole kroz razne aktivnosti: izrada gusjenice što su naučili u 100 dana škole, pecanje matematičkih ribica i spajanje 100 srca u jedno uz pjesmu Stoti dan škole djeca vole.