preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Goran Kovačić Gora

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Prosvjetiteljstvo i prosvijećeni apsolutizam

Svrha nastave povijesti u osnovnoj školi jest omogućiti učenicima da na odabranim temama steknu znanja i vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta.

Osnovni je cilj učenja povijesti razvijanje interesa za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog mišljenja.

Nastava povijesti strukturirana je kronološki. Sastavnice su ovog predmeta procesi, pojave i događaji koji objašnjavaju razvoj ljudskog društva i ljudskog djelovanja od prapovijesti do danas.

Tijekom učenja povijesti naglasak se stavlja na umijeća koja učenici trebaju usvojiti, jer povijest se može razumijeti samo ako učenici, uz ishode povijesnih istraživanja, uče i o metodama kojima se povijesničari služe pri proučavanju prošlosti.

 

Zadaće nastave povijesti:

  • učenici uče o najvažnijim događajima, pojavama, procesima i značajnim obilježjima razdoblja i društava koja proučavaju, što uključuje gospodarstveni, društveni, kulturni i politički razvoj, svakodnevni život, ideje, vjerovanja i nazore ljudi u prošlosti.
  • učenici vježbaju snalaženje u vremenu i prostoru, usvajaju i ispravno rabe povijesno nazivlje u opisivanju prošlih razdoblja, događaja i procesa,
  • upoznaju različite načine prikazivanja i interpretiranja prošlosti (historiografija, filmovi, dokumentarne serije, povijesni romani, pjesme i sl.)
  • učenici pronalaze, upoznaju, raščlanjuju i vrednuju različite izvore informacija ( udžbenik, encikolpedija, muzej, internet...)
  • učenici upoznaju temeljne vrijednosti na kojima počiva suvremeno društvo, kritički razmišljaju o svijetu u kojem žive, pripremajući se tako za život
  • učenici razvijaju interese za povijet, ali i očuvanje kulturne baštine, razvijaju radne navike, stvaralaštvo i samopouzdanje te intelektualnu sposobnost i otvorenost ta cjeloživotno učenje.
Dokumenti za prikaz

preskoči na navigaciju